Fotograficzny dzień [NZ]

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Strona Główna -> Huddy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Wiadomość Autor

Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Fotograficzny dzień [NZ]

No cóż... Mój mały debiucik. Nie powiem, zastanawiałam się parę dni, czy to tu wstawić, ale się w końcu odważyłam ^.^
Po pierwsze, chciałabym prosić o wyrozumiałość. xD
Po drugie, to miała być miniaturka. W pierwotnej wersji. Jednak pomysł wyewoluował.
Po trzecie, nie wiedziałam czy dać to do Huddy, czy gdzieś indziej bo mało jest tego Huddy w Huddy, ale niby coś tam jest.
Po czwarte, ostrzegam, że straaasznie nie kanoniczne, więc jeśli ktoś nie lubi, niech nie czyta.
Po piąte, nie dawałam do bety, bo jakiś większych błędów nie widzę. Jeśli ktoś jednak zobaczy, była bym wdzięczna, gdyby pokazał.
Po szóste, prosiłabym o jakiekolwiek wskazówki co do strony technicznej, bo, no cóż nie znam się. Jakieś oznaczenia, czy coś. ^.^
Po siódme i najważniejsze, opowiadanie mam już napisane w zeszycie i wystarczy to przepisać. A na przepisywanie bedę miała czas, bo mam akurat ferie.
Okej, już nie zamęczam xD Nie bijcie zbyt mocno xD





15 sierpień br.
Drogi pamiętniczku!
Znowu się przeprowadziliśmy. Już podobno czwarty raz. Podobno, bo ja pamiętam tylko trzy. Jednak teraz „wróciliśmy do punktu wyjścia”, jak to określa mama. Bo rodzice mieszkali w New Jersey, zanim się urodziłam. Rodzice dostali pracę, tą samą co 7 lat temu. (Swoją drogą byli i są lekarzami). Ja od września będę chodzić do szkoły. I wszyscy byli by szczęśliwi, gdy by nie fakt, że jest sobota, a rodziców nie ma w domu. Znaleźli mi, jaką ją sami nazywają „nianię”, ale ja wolę określenie „opiekunka”. W końcu mam siedem lat, nie dwa. Młoda, może mieć ze 20 lat i lubiąca dzieci, a przynajmniej tak twierdzi. Chociaż odnoszę wrażenie, że mnie bynajmniej nie.