Zobacz poprzedni temat
:: Zobacz następny temat
|
Wiadomość |
Autor |
|
|
Johnny jest naprawdę świetnym aktorem. Widziałam go w wielu filmach ale Jack Sparrow... To mu się udało ;D
|
|
Wysłany:
Sro 22:55, 24 Gru 2008 |
|
mielona
Student medycyny
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 15
Miasto: Ko?o
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
mielona napisał: | Johnny jest naprawdę świetnym aktorem. Widziałam go w wielu filmach ale Jack Sparrow... To mu się udało ;D | A mnie Jack Sparrow jakoś nie zachwycił - pewnie dlatego, że film niespecjalnie przypadł mi do gustu (przerost formy nad treścią) ;) Uwielbiam za to, "Co gryzie Gilberta Grape'a" i "Blow" - zwłaszcza "Blow", gdzie Johnny wcielił się w rolę "kokainowego króla" :D
|
|
Wysłany:
Sro 23:03, 24 Gru 2008 |
|
rocket queen
Pumbiasta Burleska
Dołączył: 19 Gru 2008
Pochwał: 57
Posty: 3122
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie patrzę na "Piratów" przez pryzmat "komerchy" (chyba jednak jest możliwe :D) i może dlatego mam inne zdanie ;) Dzięki "Piratom" poznałam gromadę wspaniałych ludzi, z którymi tworzę wirtualną Załogę Curiosity - jesteśmy razem już dobre dwa lata, tworzymy wspaniałą rodzinkę ;)
A Johnny jak dobre wino, im starszy, tym lepszy^^ :)
|
|
_________________ Jak sobie pościelisz, to mnie zawołaj. ;)
Wysłany:
Sro 23:06, 24 Gru 2008 |
|
Ewel
Neskwikowa BiolKuleczka
Dołączył: 23 Gru 2008
Pochwał: 72
Posty: 10183
Miasto: G.||Gdynia
|
Powrót do góry |
|
|
|
ja ogólnie lubię horrory ,a jednym z moich faworyzowanych filmów to Milczenie Owiec ;)
|
|
_________________ Aby coś docenić trzeba to stracić...
Baner & Avek by Ewel
_________________
Wysłany:
Czw 14:38, 01 Sty 2009 |
|
Arystokratka
Lekarz rodzinny
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 335
Miasto: Międzyrzec Podl.
|
Powrót do góry |
|
|
|
Jeszcze przypomniał mi się filmy trochę wcześniejsze ,które oglądałam bez ustanku.To było Moulin Rouge i Modigiliani.Modigiliani szczególnie wywierał u mnie płacz ,a Moulin Rouge też miało coś w sobie :]
|
|
_________________ Aby coś docenić trzeba to stracić...
Baner & Avek by Ewel
_________________
Wysłany:
Nie 10:53, 04 Sty 2009 |
|
Arystokratka
Lekarz rodzinny
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 335
Miasto: Międzyrzec Podl.
|
Powrót do góry |
|
|
|
Filmy..hm
Szukając siebie
Batman początek i mroczny rycerz
Prestiż
wszystkie Harry Pottery
komedie..27 sukienek i Wpadka
taneczne..step up, w rytmie hip-hopu
fimy tima burtona z johnnym deepem
|
|
Wysłany:
Sob 22:47, 10 Sty 2009 |
|
melody61
Student medycyny
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 4
Miasto: DG
|
Powrót do góry |
|
|
|
Ja naj ogólniej mówiąc uwielbiam filmy sensacyjne-akcji-przygodowe, zwłaszcza z Angeliną Jolie - Tomb Ridr, Tomb Rider II, Wanted-Ścigani, później lubię komedie romantyczne, ale tylko niektóre, nie chce mi się wszystkich wymieniać.
Jeszcze w ostatnim czasie pokochałam ,,Zmierzch"
Piratów z Karaibów też lubię, ale tylko pierwszą część :D
|
|
_________________
Moje siostrzyczki Nemezis i Sevir i nasza mamuta Maagda
Mój prywatny, jedyny i niezastąpiony kaloryferek Alan
Moja prywatna pisarka zÓych dobranocek, po których nikt nie zaśnie - Guśka
Wysłany:
Pią 0:42, 16 Sty 2009 |
|
nimfka
Nietoperek
Dołączył: 13 Sty 2009
Pochwał: 30
Posty: 11393
Miasto: HouseLand
|
Powrót do góry |
|
|
|
Jedną z moich miłości są filmy fantastyczne ...
A tu takie niektóre wymienię:
1. oczywiście Harry Potter :) Chociaż Zakon Feniksa jako film to klapa... wedgług mnie ... za dużo omineli.. Za to z niecierpliwością czekam na Księcia Półkrwi !!
2. Merlin [niedawno w TVP2 leciało na święta tak jakoś :wink:]
3. Piraci z Karaibów
4. Władca Pierścieni
5. Opowieści z Narni: Lew, Czarownica i stara szafa
6. Van Helsing
No i pewnie duuuużo innych nie tylko fantasy :wink:
A w fazie ściągania jestem z:
:arrow: Twilight - Zmierzch
:arrow: Dzień w którym zatrzymała się ziemia :)
Pozdrawiam :)
|
|
Wysłany:
Pią 12:55, 16 Sty 2009 |
|
Wercia214
Pediatra
Dołączył: 19 Gru 2008
Pochwał: 2
Posty: 485
Miasto: Paczyna
|
Powrót do góry |
|
|
|
ja uwielbiam:
- pif paf jesteś trup
- titanic
- Harry Potter
- Koszmar z ulicy wiązów
- piątek 13
- Piraci z Karaibów
- Requiem dla snu
- Entropy
- Alfie (lubie Jude Law'a)
a zawsze mogę oglądać (nawet non stop) faceci w butach
(uwielbiam stepowanie)
|
|
_________________ FUS forever
sis - Sevir :**
... i dopiero wtedy stało się światło
"you are still terribly afraid to be hurt, your imaginary sadism shows that. so afraid to be hurt that you want to take the lead and hurt first." "Only with you, eternity wouldn't be boring."
Wysłany:
Pią 13:12, 16 Sty 2009 |
|
Caellion
Dziekan Medycyny
Dołączył: 21 Gru 2008
Pochwał: 15
Posty: 5591
Miasto: Bełchatów/łódź
|
Powrót do góry |
|
|
|
- filmy z Tomem Hanks`em (m.in. Masz wiadomość, Terminal)
- filmy z Kevinem Costnerem (m.in. List w butelce, Bodyguard)
- Pokuta
- części Harrego Pottera
- Piraci z Karaibów
- Ghost Raider
- Piękny Umysł
- Zapach kobiety
- wszystkie części Jamesa Bonda :serducho:, Indiana Jones, Skarbu Narodów, Bibliotekarza, Nagiej broni
- Między piekłem, a niebem
- Joe Black
- Pokojówka na Manhattanie
Dobra tyle wystarczy, kolejność przypadkowa :D
|
|
_________________ "Inteligentni ludzie często zmuszeni są do picia, by bezkonfliktowo spędzić czas z idiotami."
Wysłany:
Nie 22:53, 25 Sty 2009 |
|
Pikaola
Student medycyny
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 72
|
Powrót do góry |
|
|
|
Dodam dwa genialne filmy, które udało mi sie obejrzeć:
1. Siedem dusz -REWELACYJNY. Bardzo smutny, dramatyczny...ale piekny.
2. Ciekawy przypadek Benjamina Button -film genialny, z cudownie grającym Bradem Pittem, niezwykły, wzruszający...
Bardzo gorąco polecam...
|
|
_________________
Wysłany:
Wto 21:13, 27 Sty 2009 |
|
T.
Mecenas Timon
Dołączył: 19 Gru 2008
Pochwał: 37
Posty: 2458
|
Powrót do góry |
|
|
|
Imię Róży
Piraci z Karaibów
Indiana Jones
Czekolada
Hidalgo
Rest Stop
Teksańska Masakra
Blair Witch 1 i 2
Król Artur
Jane Eyre
Casino Royale
Zatrute Pióro
Silent Hill
Dziewiąte Wrota
Rose Red
Lśnienie
|
|
Wysłany:
Nie 18:11, 01 Lut 2009 |
|
Miss Spookines
Student medycyny
Dołączył: 31 Sty 2009
Pochwał: 3
Posty: 35
Miasto: Jawor
|
Powrót do góry |
|
|
|
Ja też zapomniałam parę filmów :
:arrow: ,,Co z oczu to z serca" - uwielbiam Jenifer Lopez :D
:arrow: ,,Chicago" - genialny :mrgreen:
:arrow: Jamesa Bonda - ale tylko te z Pirsem Brosnanem :wink:
:arrow: ,,Czekolada"
:arrow: ,,Titanic - po prostu cudny :serducho:
No to chyba wszystko, jak mi się coś przypomni to dopiszę :D
|
|
_________________
Moje siostrzyczki Nemezis i Sevir i nasza mamuta Maagda
Mój prywatny, jedyny i niezastąpiony kaloryferek Alan
Moja prywatna pisarka zÓych dobranocek, po których nikt nie zaśnie - Guśka
Wysłany:
Nie 21:03, 01 Lut 2009 |
|
nimfka
Nietoperek
Dołączył: 13 Sty 2009
Pochwał: 30
Posty: 11393
Miasto: HouseLand
|
Powrót do góry |
|
|
|
- Harry Potter - wszystkie
- Titanic :serducho:
- Marsjanie atakują
- Mumia 1 i 2
- Madagaskar
- Czekolada
- Seksmisja
- Killer
Znając życie połowy zapomniałam...
|
|
_________________
,,People say: 'What do you think of people that only talk to you or like you because you're in Green Day?'
And I say: 'Well, I AM Green Day. That is me... that is my life.'"
Wysłany:
Nie 21:07, 01 Lut 2009 |
|
Salamandra
Psychologiczny Iluzjonista
Dołączył: 27 Gru 2008
Pochwał: 19
Posty: 7968
|
Powrót do góry |
|
|
|
Salamandra napisał: | - Titanic |
:buja w oblokach: jak ja kocham ten film
|
|
_________________ FUS forever
sis - Sevir :**
... i dopiero wtedy stało się światło
"you are still terribly afraid to be hurt, your imaginary sadism shows that. so afraid to be hurt that you want to take the lead and hurt first." "Only with you, eternity wouldn't be boring."
Wysłany:
Nie 21:18, 01 Lut 2009 |
|
Caellion
Dziekan Medycyny
Dołączył: 21 Gru 2008
Pochwał: 15
Posty: 5591
Miasto: Bełchatów/łódź
|
Powrót do góry |
|
|