|
|
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat
:: Zobacz następny temat
|
Wiadomość |
Autor |
|
|
Moje ulubione filmy to oczywiście komedie romantyczne, bo jestem wrażliwą "kobitką" :lol: Jest ich tak wiele, że już na samą myśl bolą mnie palce od pisania :D Ale takie perełki to z pewnością "Masz wiadomość" i "Francuski pocałunek".
|
|
_________________
Następny sezon będzie nasz! Nawet "Marian" nam nie przeszkodzi! :mrgreen:
Gusia - moja Bratnia Dusza :wink: Danielek18 - mój młodszy, zÓy i ironiczny brat :mrgreen:
Wysłany:
Czw 17:28, 19 Lut 2009 |
|
zaneta94
Grzanka
Dołączył: 16 Lut 2009
Pochwał: 30
Posty: 11695
Miasto: Dziura zabita dechami :P
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
- Wątpliwość - to z ostatnich kreacji z M. Streep - obejrzałem praktycznie wszystkie pozycje filmowe z jej udziałem i dochodzę do wniosku, że każda zasługuje na szczególne wyróżnienie :brawo:
- Klass (2007) - świetny film oparty na faktach - polecam
- Lektor
- Ciekawy przypadek B.B
- Chłopiec z Latawcem - żałuję, że dopiero niedawno sięgnąłem po niego ;)
- Piękny umysł
- Upadek
- Produkcje z udziałem Hopkinsa - Milczenie owiec, Bunkier, Hannibal, Czerwony smok, Beowulf, Słaby punkt i wiele wiele innych
- Siedem
- Krąg , Egzorcysta, BWP, Zły skręt / Droga bez powrotu - jak kto woli
- Zdarzenie - też jest niezły i bardzo ładna aktorka gra - dla zachęty powiem, że ma Hałsowe oczy ;)
- Lot nad kukułczym gniazdem
- Lśnienie
- Lista Schindlera
- Notatki o skandalu
- Underworld, Wywiad z Wampierem, Dracula, Nosferatu
I wiele wiele innych, których teraz nie jestem w stanie sobie przypomnieć - ale głównie filmy historyczne, horrory i oparte na faktach - to jest to 8)
|
|
_________________ Bash in my brain And make me scream with pain Then kick me once again,
And say we'll never part...
I know too well I'm underneath your spell,
So, darling, if you smell Something burning, it's my heart.
Wysłany:
Pon 17:35, 30 Mar 2009 |
|
JigSaw
Diabetolog
Dołączył: 24 Sty 2009
Pochwał: 30
Posty: 1655
Miasto: Miasto Grzechu
|
Powrót do góry |
|
|
|
Ja jak każdy nastolatek lubię rozmaite głupawe komedie ( Akademia Policyjna, American Pie itp.) trochę mniej głupawe polskie komedie ( Chłopaki nie płaczą, E=mc2, Vinci) rozmaite filmy akcji ( Matrix, Atak na Posterunek 13, 13 Dzielnica). Ogólnie jest dużo takich filmów którę lubię. Ogromnie też lubię filmy wojenne:
- Szeregowiec Rayan
- Kompania Braci
- Ślicznotka z Memphis
- O jeden most za daleko
Zapewne i tak nie wymieniłem połowy moich ulubionych, gdyż tych flimów jest naprawdę dużoo i podczas naszych harcerskich "nocek" oglądamy je po kilkanaście godzin.
|
|
_________________
Banner pożyczony od Jeanne
Zamałżowiony kochanej Pauli :*
Wysłany:
Pon 18:44, 30 Mar 2009 |
|
lesio
Starachowicki Magnat
Dołączył: 31 Sty 2009
Pochwał: 15
Posty: 5489
Miasto: Starachowice
|
Powrót do góry |
|
|
|
jejku... ^^
-wszystkie filmy o Hannibalu Lecterze,
-trylogia Władca Pierścieni,
-Piękny umysł,
-ekranizacje powieści Jane Austen,
-Fortepian,
-Tańczący z wilkami,
-Ostatni Mohikanin,
-Nędznicy,
-Green Street Hooligans,
-Football Factory
-13 dzielnica,
-Hrabia Monte Christo (ten z Jamesem Caviezelem)
|
|
_________________ Potrzebujesz bety? Pisz śmiało na gg:)
Wysłany:
Wto 15:01, 31 Mar 2009 |
|
Pinky
Stażysta
Dołączył: 18 Mar 2009
Pochwał: 1
Posty: 150
Miasto: okolice Cze-wy
|
Powrót do góry |
|
|
|
Zawsze pierwszym i najukochańszym filmem jest dla mnie Amadeusz (1984). Później, duuużo dalej są:
Angielski pacjent
Angel-A
Baśń o ludziach stąd
Bridget Jones (obydwie części)
Cena honoru
Ciało
Dług (wg mnie najlepszy polski film)
Duma i uprzedzenie (chodzi mi o mini serial BBC)
Gladiator
Gra
Hamlet (1996)
Jesus Christ Superstar
Komornik
K-PAX
Lista Schindlera
Monty Python i Święty Graal
Motyl i skafander
Moulin Rouge!
Piękny umysł
Pokuta
Powrót do przyszłości (wszystkie części)
Indiana Jones (wszystkie, prócz ostatniej, bo nie oglądałam :P)
Rybka zwana Wandą
Spacer po linie
Rzeka tajemnic
Symetria
Stowarzyszenie umarłych poetów
To właśnie miłość
Wiele hałasu o nic
Wierny ogrodnik
Władca Pierścieni (wszystkie części ;))
Wróg u bram
Zakochana Jane
Zapach kobiety
... i już chyba wszystko :D. Uff...
|
|
Wysłany:
Nie 19:38, 24 Maj 2009 |
|
Kalpana
Dziekan Medycyny
Dołączył: 23 Maj 2009
Pochwał: 22
Posty: 4292
Miasto: Mława
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Katia
Patomorfolog
Dołączył: 01 Kwi 2009
Pochwał: 12
Posty: 840
Miasto: Warszawa
|
Powrót do góry |
|
|
|
Czy w tym drugim filmie gra Dolly Parton??!!
|
|
_________________
"Rise and rise again until lambs become lions"
Wysłany:
Nie 20:18, 24 Maj 2009 |
|
matrixa1
Dermatolog
Dołączył: 21 Lut 2009
Pochwał: 6
Posty: 942
Miasto: Legionowo
|
Powrót do góry |
|
|
|
ja uwielbiam oczywiście trylogie Piratów z Karaibów(PzK)
później filmy takie jak :
kangur Jack
Wycieczka na studia
gwiezdny pył
taxi,1,2,3,4
Ogólnie by było ŚMIESZNE :wink:
|
|
_________________ avek mój
"Jestem nieuczciwy i uczciwie możesz liczyć na moją nieuczciwość.To uczciwi są nieprzewidywalni ,zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie głupiego..."- Kapitan Jack Sparrow
Zazdrość to chyba najstarszy motyw morderstw na świecie.-Seeley Booth
:houselove: kliknij, jeśli jesteś fanem serialu Bones
Wysłany:
Pon 16:08, 25 Maj 2009 |
|
poprostuxzjawa
Reumatolog
Dołączył: 20 Maj 2009
Pochwał: 39
Posty: 2061
Miasto: Młodocin
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Shitzune
Katalizator Zbereźności
Dołączył: 07 Kwi 2009
Pochwał: 47
Posty: 10576
Miasto: Graffignano
|
Powrót do góry |
|
|
|
matrixa1 napisał: | Czy w tym drugim filmie gra Dolly Parton??!! |
Tak :) Jeśli nie widziałaś tego filmu - zdecydowanie MUSISZ :D To klasyka klasyki ;P
|
|
_________________ Zapytaj mnie (anonimowo) o cokolwiek:
www.formspring.me/Miztlikatia
Wysłany:
Wto 19:16, 26 Maj 2009 |
|
Katia
Patomorfolog
Dołączył: 01 Kwi 2009
Pochwał: 12
Posty: 840
Miasto: Warszawa
|
Powrót do góry |
|
|
|
1.Wielki Biały Ninja
2.Za szybcy za wściekli
3.Król Scorpion
4.Tatastrofa
5.8 mila
|
|
Wysłany:
Wto 23:20, 21 Lip 2009 |
|
GorillA
Pediatra
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 409
Miasto: Bulowice
|
Powrót do góry |
|
|
|
Kolejność bez znaczenia. To tylko kilka pozycji :
-L'important C'est D'aimer (reż. Andrzej Żuławski)
-Wszystkie filmy Pedro Almodovara m.in : Złe wychowanie,Volver,Pośród ciemności,Porozmawiaj z nią,Kika,Matador,wszystko o mojej matce,drżące ciało...
-Lot Nad Kukułczym Gniazdem
-Gia
-Przerwana Lekcja Muzyki
-Full Metal Jacket
-Słoń
-Wiatr Buszujący w Jęczmieniu
-W stronę morza
-Labirynt Fauna
-Milczenie Owiec
-Zapaśnik
-Requiem for a dream
-Królowie Nocy
-Tajemnica Brokeback Mountain
-Nie czas na łzy
-21 gramów
- Amores Perros
-Koniec z Hollywood
|
|
_________________ Repeating in my head
If I cant be my own
I'd feel better dead
Wysłany:
Wto 22:56, 04 Sie 2009 |
|
Rox666
Student medycyny
Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 31
|
Powrót do góry |
|
|
|
You don't mess with the Zohan jest niezly :D
Wanted i Transformers - boskie ! :D
|
|
_________________ Wilson: `As Dr. House likes to say: Everybody lies.`
Wysłany:
Czw 23:36, 06 Sie 2009 |
|
PsychicznyPsychiatra
Student medycyny
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 16
Miasto: Słupsk
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nienawidzę tego aktora, ale każdy film z Hugh Grantem jest świetny. :D
I jeszcze uwielbiam filmy z Adamem Sandlerem. Świetny aktor. :) A oprócz tego:
Anioły i Demony
Zielona Mila
Przetrwać w NY
Efekt motyla (genialny)
Stowarzyszenie Umarłych Poetów
Forrest Gump
Jestem na tak!
Harry Potter (części: 1,3-6)
Edward Nożycoręki
Dzień świra (a w szczególności scena, kiedy Adaś uczy syna angielskiego :D)
Jestem legendą
Jak ugryżć milionów (1-2)
i High School Musical (1-3) i tak jestem takim troszkę dzieckiem Disney'a :P:P
jeszcze lubię parę innych filmów, ale na razie nic więcej nie przychodzi mi do głowy :D
|
|
_________________ 'Pij mocz, będziesz wielki!'
Wysłany:
Nie 14:34, 16 Sie 2009 |
|
Autumn
Student medycyny
Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 8
Miasto: Rybnik
|
Powrót do góry |
|
|
|
duzo tego wymienie ze 2 filmy reszty sie domyslcie Egzorcyzmy Emily & Egzorcysta 1,2,3 do tego zeby nie wyjsc na osla dodam Kac Vegas Komedia wysokich lotow z gornej polki oby wiecej takich
|
|
_________________ "Jeśli mówisz do Boga to się modlisz. Jeśli Bóg mówi do Ciebie to masz schizofrenię"
Wysłany:
Nie 20:47, 30 Sie 2009 |
|
Kolekcjoner
Student medycyny
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 51
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|