Zobacz poprzedni temat
:: Zobacz następny temat
|
Wiadomość |
Autor |
|
|
Ulubione filmy
W tym temacie możecie zaprezentować swoją subiektywną listę najlepszych filmów, jakie obejrzeliście do tej pory.
Ostatnio zmieniony przez rocket queen dnia Nie 13:48, 26 Wrz 2010, w całości zmieniany 8 razy
|
|
Wysłany:
Nie 22:43, 21 Gru 2008 |
|
rocket queen
Pumbiasta Burleska
Dołączył: 19 Gru 2008
Pochwał: 57
Posty: 3122
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
:arrow: Szkoła uczuć
:arrow: P.S. Kocham Cię
:arrow: Klass
:arrow: Elephant
:arrow: Pif Paf jesteś trup
|
|
_________________ Toaroraptorus vel Szpon Sprawiedliwości
Bywają rozstania niezależne od dwojga.Bolesne bo żadne go nie chce.
Wysłany:
Nie 22:46, 21 Gru 2008 |
|
ToAr
(prze)Biegły Rewident
Dołączył: 19 Gru 2008
Pochwał: 63
Posty: 11254
|
Powrót do góry |
|
|
|
Filmy Kieślowskiego do, których tworzyli scenariusze z Krzysztofem Piesiewiczem : Bez Końca bardzo niedoceniany obraz (w tym miejscu pozdrowienia dla filmowego Dariusza) Dekalog (zwl V i I) Kolorowa trylogia i inne. Czas Apokalipsy Coppoli, Milczenie Owiec i inne.
Ostatnio zmieniony przez Karola dnia Pon 9:06, 26 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
_________________
Ważne, żeby iść. K. Kieślowski
WYZNAJE NIEMODNA WIARE ... WIARE W CZLOWIEKA
Wysłany:
Nie 23:07, 21 Gru 2008 |
|
Karola
Pediatra
Dołączył: 20 Gru 2008
Pochwał: 2
Posty: 413
|
Powrót do góry |
|
|
|
Numeru 1 chyba nie mam, ale za to jest mnóstwo filmów, które lubię :D:
- To nie jest kraj dla starych ludzi
- Co gryzie Gilberta Grape
- Monachium - od niedawna
- Gone Baby Gone
- Piąty Element
- Dziewiąte Wrota
- Michael Clayton
- Zodiak
itd.
|
|
Wysłany:
Pon 0:24, 22 Gru 2008 |
|
Arroch
Jeździec Apokalipsy
Dołączył: 20 Gru 2008
Pochwał: 11
Posty: 7916
|
Powrót do góry |
|
|
|
Piaty Element to tez jeden z moich faworytów:D
Dorzuce:
Matrix -kiedys szalałam na jego punkcie
Szósty zmysł
12 Małp
Człowiek w żelaznej masce -dziwna słabośc do tego filmu :D
Gwiezdny pył
Czyli nic ambitnego
:lol3:
|
|
_________________
Wysłany:
Pon 10:07, 22 Gru 2008 |
|
T.
Mecenas Timon
Dołączył: 19 Gru 2008
Pochwał: 37
Posty: 2458
|
Powrót do góry |
|
|
|
Moje "perełki" spośród wielu ciekawych filmów to :
:arrow: Amelia
:arrow: To właśnie miłość
:arrow: Zielona mila
:arrow: Titanic (moge to oglądać 100 razy, a wciąż wywołuje na mnie niesamowite wrażenie )
:arrow: komedie J. Machulskiego (Seksmisja,Kingsajz, Kiler)
:arrow: Zupełnie jak miłość :prosze:
|
|
Wysłany:
Pon 20:04, 22 Gru 2008 |
|
Lady K.
Student medycyny
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 19
Miasto: Chojnice
|
Powrót do góry |
|
|
|
- Przeczucie
- Słaby punkt
- Lista Shindlera
...i nie pamiętam więcej, ale jak wpadnie mi coś do głowy, to napiszę
|
|
_________________ Każdy błąd kobiety jest winą mężczyzny.
Wysłany:
Wto 17:15, 23 Gru 2008 |
|
LicenceToKill
Pulmonolog
Dołączył: 23 Gru 2008
Pochwał: 11
Posty: 1292
|
Powrót do góry |
|
|
|
jestem wielkim fanem kina i obejrzałam w zyciu wiele filmów. Dzis jeden z lepszych: "August Rush" .Absolutnie cudowny, piekny film o wielkiej pasji jaką jest muzyka. Baaaaardzo polecam!!! ja jestem zachwycona.
|
|
_________________
Wysłany:
Sro 22:39, 24 Gru 2008 |
|
T.
Mecenas Timon
Dołączył: 19 Gru 2008
Pochwał: 37
Posty: 2458
|
Powrót do góry |
|
|
|
Moim ulubionym filmem jest "Requiem dla Snu" z Jaredem Leto ;)
Oczywiście "Zielona Mila"
Wszystkie "Harry Potter" (Potteromaniaczka :P)
i horrory, ale te naprawdę dobre.
|
|
Wysłany:
Sro 22:41, 24 Gru 2008 |
|
mielona
Student medycyny
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 15
Miasto: Ko?o
|
Powrót do góry |
|
|
|
Cytat: | i horrory, ale te naprawdę dobre. |
oglądałaś Shutter - Widmo? Najlepszy horror jaki widziałem
|
|
_________________ Toaroraptorus vel Szpon Sprawiedliwości
Bywają rozstania niezależne od dwojga.Bolesne bo żadne go nie chce.
Wysłany:
Sro 22:43, 24 Gru 2008 |
|
ToAr
(prze)Biegły Rewident
Dołączył: 19 Gru 2008
Pochwał: 63
Posty: 11254
|
Powrót do góry |
|
|
|
Kod: | oglądałaś Shutter - Widmo? Najlepszy horror jaki widziałem |
Nie..
Ale to powód, żeby obejrzeć ;)
Dzięki ^^
|
|
Wysłany:
Sro 22:45, 24 Gru 2008 |
|
mielona
Student medycyny
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 15
Miasto: Ko?o
|
Powrót do góry |
|
|
|
pamiętaj, że to jest tajlandzki horror, zresztą według mnie skośnoocy robią najlepsze horrory i wyglądają w nich strasznie :)
|
|
_________________ Toaroraptorus vel Szpon Sprawiedliwości
Bywają rozstania niezależne od dwojga.Bolesne bo żadne go nie chce.
Wysłany:
Sro 22:47, 24 Gru 2008 |
|
ToAr
(prze)Biegły Rewident
Dołączył: 19 Gru 2008
Pochwał: 63
Posty: 11254
|
Powrót do góry |
|
|
|
"Piraci z Karaibów" :P ogólnie wszystko z Deppem <3
też jestem Potteromaniaczką xD
"Duma i uprzedzenie" - wersja serialowa z Colinem! i ta z 2005 roku z Keirą (lubię filmy z Keirą, np. wspaniały "Domino", czy "Pokuta", "Obłęd")
Filmy z Tomem Hanksem ;)
"Hell Boy" - lubię diabła :P
Jak zaczęłam sobie uświadamiać ile musiałabym wypisywać tutaj tytułów, zaniechałam działań ;DD Podobnie jak zakres tolerancja muzyczna, filmowa u mnie równie wielka ;)
|
|
_________________ Jak sobie pościelisz, to mnie zawołaj. ;)
Wysłany:
Sro 22:48, 24 Gru 2008 |
|
Ewel
Neskwikowa BiolKuleczka
Dołączył: 23 Gru 2008
Pochwał: 72
Posty: 10183
Miasto: G.||Gdynia
|
Powrót do góry |
|
|
|
Kod: | "Piraci z Karaibów" ogólnie wszystko z Deppem <3 |
Ooo zgadzam się!
Jednakże.. ORLANDO! xd
Jutro będzie oglądanie
"Skrzyni umarlaka" xd
|
|
Wysłany:
Sro 22:49, 24 Gru 2008 |
|
mielona
Student medycyny
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 15
Miasto: Ko?o
|
Powrót do góry |
|
|
|
Jakoś mnie pan Bloom nie rusza tak, jak Boski Johnny - żeby wspomnieć chociaż "Rozpustnika" :buja w oblokach:
A na punkcie Kapitana Jacka Sparrowa mam totalną obsesję, nieuleczalną, którą pielęgnuję ;)
|
|
_________________ Jak sobie pościelisz, to mnie zawołaj. ;)
Wysłany:
Sro 22:53, 24 Gru 2008 |
|
Ewel
Neskwikowa BiolKuleczka
Dołączył: 23 Gru 2008
Pochwał: 72
Posty: 10183
Miasto: G.||Gdynia
|
Powrót do góry |
|
|