|
 |
Rozmowy w t(ł)oku #15
Idź do strony Poprzedni 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 114, 115, 116 ... 640, 641, 642, 643, 644, 645, 646, 647, 648, 649 Następny
|
 |
|
 |
|
Zobacz poprzedni temat
:: Zobacz następny temat
|
Wiadomość |
Autor |
|
 |
Jeanne, ja nie widziałam od początku września, jak skończyłam `Zmierzch czytać` :roll: a i `Sprzedawce broni` . Teraz muszę obowiązkowo zajrzeć do niemieckiego :roll: (nie da się zwolnić z tego przedmiotu, próbowałam ;x)
Polski, Plastyka ( His, sztuki, obowiązkowo muszę wiedzieć tak samo, jakby to była normalna historia) I to wszystko.
jeanne napisał: |
To był dramat chyba! Shocked Reklamowali to jak oglądałam Housa, któregoś <3 |
Tak? A może, nie wiem nie znam się na takich gatunkach filmów. O i teraz pomyślałam sobie, czy mamy kilku House'ów :hahaha:.
Przez Bones mam ochotę obejrzeć The X Files.
|
|
Nie 12:55, 26 Wrz 2010 |
|
Guśka_
Dziekan Medycyny

Pochwał: 42
Miasto: Mrągowo
|
Powrót do góry |
 |
|
 |
|
 |
Mirela czemóż mnie nie wzięłaś? :(
Sevir w mojej klasie tego zaszczytu dostąpił tylko mój kolega przed olimpiadę informatyczną xD Ale wiem jak to zrobił. Google otwarte na pasku zadań dodaje +100 do wiedzy :hahaha:
|
|
Nie 12:57, 26 Wrz 2010 |
|
jeanne
Dziekan Medycyny

Pochwał: 50
|
Powrót do góry |
 |
|
 |
nimfka, którą piosenkę 3 doors down masz na karaoke? To tak zupełnie odbiegając od jakiegokolwiek tematu poruszanego w tej chwili :P
ach, jeanne, jako aniołek byłaś powalająca :hahaha:
Dodano 1 minut temu:
Cytat: | Ale wiem jak to zrobił. Google otwarte na pasku zadań dodaje +100 do wiedzy |
:hahaha: u mnie na konkursie niektóre pisały z zeszytu na rejonowym, a ja starałam się być uczciwa :P
|
|
_________________ zagubione odnalezione rodzeństwo: nimfka, Nemezis i Caellion :*
http://www.finanse-online.com.pl/kontaosobiste/
Wysłany:
Nie 12:58, 26 Wrz 2010 |
|
Sevir
Dziekan Medycyny

Pochwał: 11
Miasto: Poznań
|
Powrót do góry |
 |
|
 |
|
nimfka
Nietoperek

Pochwał: 30
Miasto: HouseLand
|
Powrót do góry |
 |
|
 |